KURZY

Kurz je balíček lekcí, které na sebe tématicky i časově navazují.

V některých případech je možné účastnit se lekcí jednotlivě – možnost drop-in.

Na všechny kurzy je nutné se registrovat předem skrze rezervační systém studia.

Little Bubbles Bindu

LITTLE BUBBLES (3-5let)

OD LEDNA 2019

Jóga, hraní, protažení, relaxace a nevědomé učení se nových anglických slovíček, které děti senzomotorickou výukou spontánně spojují do vět – to je bublinková jóga s angličtinou.

Během každé lekce si protáhneme si naše tělo od hlavičky až k ploskám u nohy, naučíme se relaxovat, odpočívat a pozorovat, co se uvnitř nás samotných děje. Budeme se smát, spolupracovat a bude to moc fajn. Každou hodinu na nás čekají jiné příběhy a nejrůznější dobrodružství. Vždy se ale přeneseme do země, kde se mluví pouze anglicky. Procvičíme spoustu nových anglických slovíček, budeme zpívat, básnit a fantazírovat!

OD LEDNA 2019

Více informací: http://www.littlebubbles.cz/

 

 

 

Jóga pro holky (11-15let)

Pravidelné cvičení Jógy přináší vědomé vnímaní těla, které se právě v tomto věku mění. Tvoříme si sebevědomí a jistotu. Zároveň začneme také vnímat svojí mysl a emoce, které je potřeba zpracovat, abychom si netvořily bloky do budoucna. Jóga se cvičí vždy s láskou a respektem vůči sobě a ostatním a tento návyk nám ušetří spoustu starostí i v každodenním životě.
Lekce je mírná hatha jóga, která odpovídá vyvíjejícímu se tělu.

KAŽDÝ ČTVRTEK 16,45-17,45 (od 4.10.)

LEKCE VEDE: ANNA

Jóga pro holky

Jóga pro začátečníky

Jóga pro začátečníky

S MOŽNOSTÍ DROP-IN (rezervace na jednotlivé lekce)

Od první lekce se budeme intenzivně věnovat učení a rozvíjení jednotlivých ásan a sestav. Naučíme se nejznámější jógovou sestavu Pozdrav slunce, ásany jako Bojovník I, II, Trikonásanu, Stoj na ramenou. Naučíme se správně provádět záklony a předklony, tak abychom v nich zapojily správnou svalovou souhru. Řekneme si o správných pohybových vzorcích. Ukážeme si jak v jednotlivých ásanách zapojit úchop a záměr. Povíme si i něco málo z teorie: Patanjaliho osmidílná stezka – jama a nijama, ásana, pránájámá atd.

Kurz je vhodný pro úplné začátečníky, ale i ty, kteří dlouho nepraktikovali a chtějí si základy osvěžit či zopakovat.

KAŽDOU STŘEDU 18,15-19,15 (od října)

LEKCE VEDE: PETRA

Jóga pro zdravá záda

S MOŽNOSTÍ DROP-IN (rezervace na jednotlivé lekce)

V rámci kurzu propojíme principy vývojové kineziologie a jógy. Vývojová kineziologie se zabývá tím, jak se z ležícího miminka stane vzpřímeně stojící člověk. Pozice z vývojové kineziologie simulují ty, které provádí naprosto přirozeně dítě, aby si zpevnilo svaly trupu, dostalo hlavní klouby do osy a aby se dokázalo postavit.  Tyto pozice se budeme učit, tak abychom se opět vrátili ke zdravému držení těla a obnovili si správné pohybové vzorce. Principy využijeme i při stavbě jógových ásan.

KAŽDOU STŘEDU 17-18 (od října)

LEKCE VEDE: PETRA

Jóga pro začátečníky

Ranní škola jógy

Ranní škola jógy je určena pro ty, co chtějí do jógy nahlédnout z jiné a hutnější perspektivy se všemi jejími aspekty a slupkami, které se dají odkrývat. Obsahově i formálně bude každá lekce zahrnovat teorii a praxi jógy. Bude nabízet pohled do hloubky jógové filozofie, fyziologie, anatomie a rámcově se dotkne i korelace s psychologií. V rovině praxe se bude věnovat pochopení pohybu, správného zacházení s tělem, mentální úrovni člověka, vitální energii jakožto dechu, provázanosti dechu a postury, propojenosti tělesného s emočním a mnohé další. Z každé lekce formou krátkého semináře si odnesete ucelený pojem o jednotlivých tématech s přesahem k osobní praxi a zkušenosti.

KAŽDOU STŘEDU 8-9,30 (od 19.9.)

LEKCE VEDE: MARUŠKA

Jin jóga

S MOŽNOSTÍ DROP-IN (rezervace na jednotlivé lekce)

Jin jóga je pomalý plynoucí styl jógy s ásanami, ve kterých pobýváme delší časovou dobu – je vhodná i pro úplné začátečníky. Je to vyrovnávací praxe pro jangový styl jógy nebo stresující a namáhavý způsob života. Dokonale rozvolňuje a regeneruje stresovanou mysl a napjaté tělo. Jin jóga stimuluje hlubší tkáně než ty povrchové (povrchové svalové tkáně, které nazýváme jangové tkáně). Zaměřuje se hlouběji na meridiány a účinek proniká zejména k pojivové tkáni v oblasti boků, pánve, dolní páteře, ramen. Zpočátku se může zdát, že tento styl jógy je příliš pasivní nebo měkký, avšak paradoxně někdy může být velice intenzivní kvůli dlouhému setrvávání v pozicích, ve kterých zůstáváme v plné pozornosti a přítomnosti s dechem, který pomáhá celý systém zprůchodňovat.

KAŽDOU STŘEDU 19,30-21 (od října)

LEKCE VEDE: KRISTY